Osoby, ktoré porušili tento zákaz vstupu, je Prevádzkovateľ oprávnený požiadať o opustenie
jeho Priestorov, pričom nie je povinný za rezervované alebo uhradené Služby poskytnúť žiadnu
náhradu ani vrátiť cenu Služieb.
9.5 Oblečenie: Klient je povinný na cvičenie využívať vhodné a primerané športové
oblečenie a čistú obuv s bielou podrážkou alebo kaučukovou podrážkou bez farieb, vhodnú na
cvičenie v interiéri.
9.6 Z bezpečnostných dôvodov majú osoby, ktoré sa nemôžu samostatne pohybovať alebo
obliekať, čivyzliekať bez pomoci inej osoby, ako aj osoby s fyzickým alebo iným postihnutím, u
ktorých nie je možné predpokladať, že zvládnu cvičenie bez pomoci inej osoby povolené cvičenie v
LIFEGYM Bratislava v sprievode inej osoby, ktorá je na spomenuté úkony spôsobilá. Takýto Klient,
ktorý potrebuje pri cvičení asistenciu a vstupuje do Priestorov s inou osobou, je povinný o tom vopred
informovať Prevádzkovateľa, aby Prevádzkovateľ zabezpečil možnosť využitia QR kódu Klienta aj
sprevádzajúcej osobe.
9.7 Náhrada škody Osoby, ktoré v Priestoroch, na pozemkoch pri LIFEGYM Bratislava alebo
kdekoľvek v areáli LIFEGYM Bratislava spôsobia škodu Prevádzkovateľovi, vlastníkovi strojov, inému
Klientovi alebo tretej osobe, sú povinné túto škodu nahradiť, a to do 3 dní od výzvy na úhradu a vyčíslenia
škody. V prípade, ak je škoda spôsobená Prevádzkovateľovi registrovaným Klientom, je Prevádzkovateľ
svoj nárok na náhradu škody oprávnený jednostranne započítať na jeho nevyčerpané predplatné za
Služby (Kredit).
10. Protiepidemiologické opatrenia
10.1 Klient je povinný v Priestoroch dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia určené
Prevádzkovateľom alebo orgánmi na ochranu zdravia za účelom predchádzania nákazlivým chorobám
a obmedzeniu ich šírenia, vrátane napríklad používania ochranných pomôcok, rúška, rukavíc,
dezinfekcie, dodržiavania minimálnych odstupov a pod.
10.2 Klienti zodpovedajú Prevádzkovateľovi za škodu, ktorú mu spôsobia nedodržaním takýchto opatrení a
obmedzení, vrátane zodpovednosti za škodu a ušlý zisk z dôvodu núteného uzavretia alebo obmedzenia
prevádzky LIFEGYM Bratislava alebo nákladov dezinfekcie priestorov LIFEGYM Bratislava.
10.3 Klienti, ktorým bolo po návšteve LIFEGYM Bratislava diagnostikované nákazlivé alebo prenosné
ochorenie, pričom je možné, že toto ochorenie mali už v čase návštevy LIFEGYM Bratislava, sú povinní
bezodkladne po zistení ochorenia kontaktovať Prevádzkovateľa na t.č. . +421 948 038 895. alebo emailom:
XXXXXXX a oboznámiť ho s touto skutočnosťou, aby mohli byť vykonané príslušné protiepidemiologické
opatrenia a opatrenia na zamedzenie šírenia chorôb.
11. Ďalšie zmluvné podmienky
11.1 Sezónne promo akcie, zľavy: Platia len počas obdobia, ktoré je definované na webovej stránke
Prevádzkovateľa. Pri ich nevyužití nie je možná kompenzácia, vrátenie poplatku, či dodatočné
uplatnenie. Akcia týkajúca sa nového registrovaného Klienta sa dá využiť iba jeden krát.
11.2 Copyright a duševné vlastníctvo: Ak nie je uvedené inak, Prevádzkovateľ vlastní všetky autorské
práva k textom, logám, fotografiám a ďalším predmetom duševného vlastníctva umiestneným v jeho
Priestoroch, na webových stránkach alebo na sociálnych sieťach. Všetky registrované ochranné
známky alebo neregistrované označenia alebo vyobrazenia použité na týchto stránkach sú majetkom
príslušných vlastníkov a použité iba s príslušnou licenciou. Žiadna osoba nie je oprávnená kopírovať,
pozmeňovať, ukladať, šíriť alebo inak používať predmety duševného vlastníctva Prevádzkovateľa s
výnimkou ich prehliadania pre svoje osobné a nekomerčné použitie.
11.3 Fotografovanie a natáčanie v Priestoroch: Prevádzkovateľ môže pre vedecké, študijné alebo propagačné
účely vyhotovovať audiovizuálne záznamy, fotografie alebo zvukové záznamy z tréningov a poskytovania Služieb
v Priestoroch. V takom prípade Klientov vopred upozorní a Klient, ktorý s vyhotovením záznamu nesúhlasí, bude
mať miesto určené tak, aby na zázname nebol alebo, pokiaľ to nie je možné a pokiaľ o to Klient požiada, priamo
na mieste a bezodkladne, môže mu byť umožnené poskytnutie Služby v náhradnom termíne. Klienti berú na
vedomie, že Prevádzkovateľ môže takéto fotografie a záznamy zverejňovať na svojej webovej stránke, v
marketingových dokumentoch alebo na sociálnych sieťach, a to aj na propagačné alebo marketingové účely. Klienti
nemajú právo bez súhlasu Prevádzkovateľa vyhotovovať v jeho Priestoroch žiadne audiovizuálne alebo zvukové
záznamy ani fotografovať. 12. Reklamačný poriadok 12.1 Služby:
12. 1.1 Prevádzkovateľ zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb a za vady služieb v zmysle platných
právnych predpisov, najmä § 622 a 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších
predpisov (ďalej ako „OZ“) v spojení s príslušnými ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane
spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších
predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov (ďalej ako „ Zákon o ochrane
spotrebiteľa“).
12.1.2 V prípade, ak zakúpená Služba obsahuje vady, je Klient povinný uplatniť nároky z vád (reklamáciu) bez
zbytočného odkladu po tom, čo zistí dôvody na uplatnenie reklamácie, teda v deň, v ktorom nebola služba